HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

TESZT - Yves Rocher Plumping Sheer Gloss

SuzyTMM 2010.06.02. 21:29

Már bemutattam egy Yves Rocher rúzst, amit mindenkinek csak ajánlani tudok, mert nagyon szépen fed, meglepően tartós és most még le is van árazva az üzletükben :) makeupmaniac.blog.hu/2010/05/18/rozsas_hangulatban

Most a Plumping Sheer Gloss szájfény 01 Framboise árnyalatát teszteltem, de előbb egy kicsit a cégről: a szépség ugyanolyan fontos, mint az ökológia.

"Olyan termékek előállítása, amelyek mind a gyártásuk mind a használatuk során kímélik a környezetet és lehetővé teszik a nők számára, hogy használat közben gondoljanak bolygónk jövőjére is. De természetesen mindez nem mehet a minőség rovására, épp ellenkezőleg. Például ennek javára csökkentjük a csomagolóanyagokra és a reklámokra fordított költségeket."

Tisztelik a nőket, a természetet és több programjukkal támogatják bolygónkat és a fenntartható fejlődést.

A Cosmétique Végétale® 5 alapelve

A Cosmétique Végétale® egy szerződés, amelyet Yves Rocher a természettel és a nőkkel köt. Egy tiszteletre és közelségre épülő elköteleződés. Minden nő számára biztosítás az igazi szépséghez.

A Cosmétique Végétale® egy egyedülálló, összehasonlíthatalan kozmetika, tevékenysége öt, a természet általános értékei alapján meghatározott alapelvre épül. 

  • a növényvilág az egyedüli vezérfonal
  • a növényvilág az egyedüli ihlető forrás
  • a megismert növényvilág
  • védjük a növényvilágot
  • a növényvilág mindenki számára

 

Bövebben a honlapjukon: www.yves-rocher.com/hu/

Következzen tehát a szájfény! A színe igazi rózsaszín és rendkívülien ragyogó. Állaga sűrű, nekem egy kicsit túlságosan ragacsos is, de ezáltal eléggé tartós. És az illata nagyon finom, édes! Szájfényként nagyon szépen fed, könnyű a felvitele, de én rúzs fölé szántam, és úgy nem igazán működik (foltosodik sajnos).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kapható hat árnyalatban:

  • Coco (kristályos fehér)
  • Framboise
  • Mangue
  • Mure
  • Noisette
  • Or

(Tudom, hogy ezek nem mondanak sokat, de a honlapon szürnyű képek vannak, legalábbis az enyém egyáltalán nem olyan élőben - ott valami sápatag kis szín van a képen - úgyhogy inkább nézzétek meg az üzletben, mert a coco-n kívül nem emlékszem a többire)

Összességében ajánlom mindenkinek, aki nyárra keres egy üde szájfényt, és nem akar mélyen nyúlni a pénztárcájába!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr152051984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lulu20 2010.06.15. 16:50:38

A blogodban olvastam először erről a termékcsaládról. Ahol lakom a közelben is van egy üzletük. Kellemeset csalódtam. Egyrészt nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, hagytak nézelődni. Meglepődtem hogy mennyi akciójuk van. Most kezdésként egy rúzst vettem. Meg majd a kuponfüzetből fogok lehet felhasználni jövő hónapban. A szemcerkáikról van vmi tapasztalatod? Mert a felső szemhéjam nem látszik ezért csak alul szoktam kihúzni. És még nem találtam meg az ideálisat. Jó kis márkának tűnik, nem túl drága és jó minőségű.

SuzyTMM · http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/ 2010.06.16. 14:02:54

@Lulu20: Szia!
Örülök, hogy bejött neked is, szerintem is jó hogy teljesen természetes cuccokat vehetsz anélkül, hogy mélyen nyúlnál a pénztárcádba! :)
Mmm, azt még nem próbáltam, de a barátnőm vett egy kicsit csillogós tust, az nagyon szép és tartós!
Esetleg ha van a közeledben müller is, vagy el tudsz oda jutni, akkor próbáld ki a NYX szemceruzáit (a legújabb posztban), azok is jó áron vannak.
Ha esetleg járok mostanában az yves rocher-ban, akkor tesztelek cerkát is! :)
süti beállítások módosítása