HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ajándékcsomag a LUSH-tól

SuzyTMM 2010.06.09. 09:54

..nekem :) Na jó, a szappan anyukámé... és csak azért ugrottam be, de persze elcsábultam. Egy kis dobozzal leptem meg magam, amire 50%os kedvezmény volt, úgyhogy kb két termék áráért kaptam ötöt :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Serenity ajándékcsomag + Honey I Washed The Kids szappan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ring of Roses krémtusfürdő 80g - ennek van a legistenibb illata ‹3
  • Figs and Leaves szappan 100g - füge, ilang-ilang, narancsvirágés aloe kényezteti az érzékeny bőrt, a fügedarabok pedig finoman radíroznak és tisztítanak
  • Ceridwen's Cauldron luxusfürdő - ezt a kis 'csomagot' így kell vízbe meríteni és finoman átmasszírozni vele a bőrt
  • Bathos habfürdő - javarészt ibolya illatú, de rózsa, jázminvirág, ilang-ilang, bergamot és szegfűszeg is található benne
  • Butterball fürdőgolyó - vanília és kakaó táplálja a bőrt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HONEY I WASHED THE KIDS szappan - anyukám évek óta használja, és neki nagyon bevált, de én is kedvelem ezt a finom, méz illatú szappant

No megyek pancsolni, muszáj kipróbálnom az új finomságokat... :)

 

Címkék: tusfürdő szappan lush bőrradír

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr542068252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.06.22. 10:37:10

A Lushhal csak az a baj,hogy miközben a természetességet hirdetik,tele vannak propylene glycollal meg methyl/propyparabennel és egyebekkel amik egyrészt rákot okoznak másrészt egy csomó más problémát. Én már 2-3 hónapja nem használok vegyszeres cuccokat a bőrgyógyászom tanácsára és szebb is a bőröm. Szal nem árt megnézni,hogy a természetes cuccokban mi van..:S

SuzyTMM · http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/ 2010.06.23. 12:26:44

@Kremyyy: Más részről viszont legalább nem akarják eldugni ezeket a káros anyagokat, mert a termékleírásokban külön feltűntetik, mi micsoda: zölddel a természetes, feketével a mesterséges anyagok.
De persze ha ilyen tudatosan odafigyelsz erre, az tök jó :) Én speciel dohányzom és nem mindig táplálkozom egészségesen, úgyhogy álszentség lenne részemről, ha papolnék az ilyen anyagok ellen... Bár ha valamiben vétkezem, legalább másvalamiben ügyeljek - ez is egy elv...
Egyébként akkor miket használsz, és mit tapasztaltál? Ez nagyon érdekelne!
Őszre tervezek egy tisztítókúrát, lehet ezt is beiktatom... :)

Kremyy 2010.06.27. 23:27:48

@makeupmaniac.blog.hu: Arcra tisztítónak heti 1-2szer sószappant,alapból meg fahéjas vagy kókuszos természetes szappant,amiben nincs semmi vegyianyag.Tusfürdőt se használok,van egy csomó szappanom. Radírozni vagy itthoni keverékből szoktam vagy mandulamagos cuccokkal. Pakolásnak Himalaya herbals,arckrémnek meg változó,most éppen Body shop,de van amikor csak fényvédőt használok,azt sajnos muszáj. A Yamuna termékeit ajánlom amúgy meg a Manna szappant.(yamuna.hu,mannaszappan.hu)

Mondjuk én más területen is odafigyelek,csak egy kis elhatározást igényel. A Lush cuccaiban meg attól még,hogy feltüntetik,sajnos benne vannak,én sem néztem,csak mikor már allergiás lettem rá.

Mindenféle külső-belső méregtelenítés először romlást hoz,nekem is kb 2-3 hétig rosszabb volt a bőröm,aztán kezdett el kitisztulni. De egyénre szabott ez is,mint minden,hogy milyen gyors a folyamat. CSak ezektől a cuccoktól a bőr teljesen elveszítette a regenerálódóképességét.
süti beállítások módosítása