HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Így tárolom a sminkcuccaim

SuzyTMM 2010.06.21. 12:29

Tegnap délután volt egy kis időm, ezért rendet raktam a sminkasztalom környékén. Már elég poros volt minden, meg mostanában sok új cuccom lett, ezért halmokban álltak a púderek, rúzsok (...), és kb azt sem tudtam, mim hol van (vagy mim van egyáltalán?!)

Azzal kezdtem, hogy az ecseteket kimostam, balzsamoztam és egy törölközőn fektetve megszárítottam őket. A második lépés, hogy mindent kipakoltam és letörölgettem nedves törlőkendővel. Végül pedig újralogisztikáztam, hogy mi, hova, melyik fakkba/neszeszerbe kerüljön. Ímhol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paletták, amik már sehova nem férnek; rúzs~; pirosító~; alapozópaletta, púderek (Guerlain meteorites, transparent 2x, csillámp., anti-shine, izzadékony bőrre)

 

 

 

 

 

 

Tükröcském - elfelejtettem bekapcsolni, de világít körben, plusz a hátoldal nagyít.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bal félteke: mindenes doboz, szemceruzák, spirálok, ecsetek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Műszempillák, rúzsok&szájfények, lemosó, tonik, babaolaj, krémek, prafümök.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fixáló spray, zsepi, szilvia, 88as paletta, szemetes, vizestál.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.+2. Színezett hidratáló, folyékony alapozók 3. Termékminták, mini hidratálók, körömlakklemosó vatták 4. Körömlakklemosó, sebbenzin, lakkok 5. Körömdíszítők, körömápolók, körömmatricák, lakkhigító 6. Strasszok, csillámporok, vattapamacsok 7. Fülpitisz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Közben sminkeltem is, úgyhogy már nem mind tiszta...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szempillaspirálok (fekete, vízálló, barna, ezüst, arany, kék), szemödökcsipeszek, szempillagöndörítő

 

 

 

 

 

Szem/szájceruzák, tusok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ládácskám:

1. Lilák 2. Barnák 3. Szürkék/feketék 4. Kékek 5. Ezüstök, piros, pink, narancs, zöld 6. Még lemosó, tonik, fixáló spray, kézkrém, hidratáló, pamacsok, fülpitisz, szívószál, nedves törlőkendő; a neszeszerben szemcsepp, mastix, körömlakklemosó, sebtapasz... 7.+8. Paletták 9. Ajakápolók 10. Pirosítók

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr42097772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása