HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

MAC + Chanel rúzsok

SuzyTMM 2010.05.26. 19:56

Mivel a hétvégén otthon voltam, nem volt kedvem a net előtt gubbasztani (eleget ülök itt a hétköznapokon :) ), de szokásomhoz híven átturiztam anyu sminkcuccait :D És kiválasztottam pár rúzst tesztelni, csak sajnos nem volt nálam fényképező sem, így előre is elnézést a mobilos képminőségért...

1. Chanel Rouge Allure Luminous Satin Lip Colour (58 audace)

 

 

(Ugye mondanom sem kell, hogy ezt a képet nem én csináltam? :)

Csak szerettem volna egy rendeset is...

Ez nem a tesztelt árnyalat.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyönyörűen fedő rúzs, és a színe is nagyon szép, valóban szatén-fényű. Egy ilyen klasszikus színből mindenképpen megéri ezt a minőséget választani és kifizetni :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt sem látszik sok a rúzsból, de legalább megismerhetitek a kutyááááám :)

 

2. MAC Chignon (pirosas szilva) + MAC The amp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: mac chanel rouge allure

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr332033796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása