HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Rózsás hangulatban

SuzyTMM 2010.05.18. 16:48

A rózsaszín számomra nagyon-nagyon sokáig tiltólistás volt, de mostmár alapszíne a ruhatáramnak. Imádom a piros-fekete kombinációt, de hogy felfrissítsem, elkezdtem kísérletezni a rózsaszínnel, és bevált. Ez a szín inspirálta a mai sminkem is, ill. egy barátnőmtől kapott rúzs - ahhoz sminkeltem/öltöztem. A hangsúly tehát az ajkakom van.

Rengeteg terméket szoktam használni egy sminkhez, de most idő szűkében voltam. Ennek ellenére még engem is meglepett, milyen kevés cuccot használtam :D

A smink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Használt termékek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vichy Aqualia Antiox hidratáló

MAC Studio Fix alapozó (NW20)

Shiseido Dual Balancing alapozó (B20)

Rimmel Extra Super Lash Mascara (Brown Black)

Szemszínek a Coastal Scents palettáról (barackok, bézsek, halványbarna, rózsaszín)

MAC pirosítók (Pink Swoon, Dollymix)

MAC Tinted Lip Conditioner (Fuchsia Fix)

Yves Rocher rúzs (N66)

A ruha:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Barátnővel találkozós :) (Rohanok is, mert késésben vagyooooooooooook)

Címkék: mac alapozó szempillaspirál rúzs shiseido vichy pirosító rimmel színezett ajakápoló

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr72013185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorkasminkel 2010.05.19. 12:39:17

nagyon jó kis poszt lett ez! és külön öröm,hogy végre téged is látni!
hajrá!

dorkasminkel 2010.05.20. 00:40:25

miazhogy! :)))
szóval keep posting!mert nagyon tetszik,amit csinálsz!
süti beállítások módosítása