HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

MAC tesztek

SuzyTMM 2010.05.20. 12:29

Ha már többször megígértem, meg beharangozom a MAC új kollekcióját, akkor ideje végre tényleg összeraknom az utóbbi idők szerzeményeit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Studio Fix Powder Plus Foundation (NW20) - nyárra szerettem volna egy jó mattító alapozót

Scorcher Nail Lacquer (korallpiros-narancs) [To the Beach Collection]

Powder Blush (Dirty Plum) [Liberty of London] - nagyon meglepődtem, hogy lehet még kapni, ami égi jel volt a vásárlásra... :)

+ a szájfényt még régebben vettem, de akkor már beraktam azt is: Perennial High Style [Liberty of London]

- és az első képről lemaradt a színezett ajakápoló, amit imádok (Gentle Coral)

1. ajakápoló

2. szájfény vastagon

3. szájfény vékonyan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Dirty Plum pirosító vastag majd vékony rétegben (én imádom ezt a vampos lila árnyalatot)

 

 

 

Bal: vaku nélkül

Jobb: vakuval

 

 

 

 

 

 

Gyönyörű szín, meg imádnivaló meg minden, de ugyanaz mint a BeYu lakknál: 4 v. 5 réteg kellett a szép színhatásért. Mondjuk a BeYuval ellentétben ez rendkívül gyorsan száradt, még a sokadik réteg is, de nem ezt vártam...

Összességében mindent jó vételnek tartok

Címkék: mac alapozó körömlakk szájfény pirosító liberty of london to the beach

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr492017821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása