HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Amerikából jöttem...

SuzyTMM 2010.05.12. 12:57

...és kis csomag vagyok, amit nagyon vártak.

De első ránézésre inkább megrémültem, ugyanis a Coastal Scents-től rendelt csomagom itt várt az ajtóm előtt, a folyósóra lerakva, amikor éjfél után hazabattyogtam a szakadó esőben. A második etap sem volt jobb, ugyanis a csomag harmada ki volt szakadva/nem volt visszaragasztva. Szerencsére azonban az áru jól be volt csomagolva a dobozon belül, úgyhogy nem lett baja, na de akkor sem hiszem, hogy ez a legjobb módja a dolgoknak...

Viszont a rendelt kis palettám nagyon remek, 88 színből álló csoda. Létezik matt és fényes verziója ennek a palettának, de én a mattot rendeltem, mert ebben is vannak fényes színek (illetve a készletemben amúgy is a csillámos-fényes-selymes csodák dominálnak, úgyhogy mattokra volt szükségem).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vaku nélkül:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vakuval:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Random pár szín (vaku nélkül):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ideje megjegyeznem, hogy a fotók szörnyűek :) Ebben az esős, sötét időben vagy túlvakuzom, vagy ilyen sápatag természetes fényűek a képek... sorry!)

Továbbá rendeltem még egy gél állagú tust, és ajándékba kaptam egy mintát (Timid Eye Shadow)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tus így szuperál:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összességében úgy érzem, megérte ez a vétel, leszámítva azt a kellemetlenséget a csomaggal. Már alig várom, hogy sminkben használjam a színeket! :)

Ma még várható egy poszt a mostanában vásárolt MAC-es termékeimről!

xo

Címkék: tus coastal scents szemhélypúder

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr291996061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bettyno 2010.05.20. 11:54:19

Mennyi volt szállítási költséggel együtt?
Mert én a Metal Mania nevű palettát néztem ki, és erősen gondolkodom, hogy megrendelem.

SuzyTMM · http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/ 2010.05.20. 12:38:34

Azt hiszem 40 körül (20 a paletta, 7 a tus és 13 a szállítás? valahogy így...)
süti beállítások módosítása