HTML

Szerzők

Smink és stílus

Sminktermékek, trendek, hóbortok az alapoktól a high end márkákig.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

TESZT - BeYu körömlakk 107

SuzyTMM 2010.05.19. 10:45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még soha nem használtam BeYu lakkot, úgyhogy nekem is nagy teszt volt. Pasztell színeket sem hazsnálok mostanában, de valamiért szerelem volt első látásra (lehet túl "sütis" meg "rózsás" hangulatban vagyok, de csakis sminkileg...)

Szóval az első lakkozásra nagyon szimpatikus volt, szépen, egyenletesen fedett, hozta a krémes hatást, csak kis halovány volt. Dehát annyi baj legyen, mindig 2 rétegben lakkozom. Csakhogy a 2. rétegnél egyszerűen szétfolyt a lakk a körmömön :S A harmadik réteg sem tudta elfedni, kellett egy negyedik :/ Ezt túlzásnak érzem, és persze bele is nyúltam, azért ragasztottam rá vészmegoldásnak a strasszokat XD

Szóval a szín jó, de olyanoknak ajánlom, akik ráérnek lakkozni és utána 2 óráig nem mocorogni!

 

Címkék: körömlakk strassz beyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmaniac.blog.hu/api/trackback/id/tr252014936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása